از جمله اساسی‌ترین پروفیل‌های مورد استفاده در ساختمان‌ها، تیرآهن ۱۴ کرمانشاه  است. در گذشته تیرآهن سایز ۱۴ در سه وزن ۱۲۰ کیلویی (سبک)، ۱۳۰ کیلویی (متوسط) و ۱۴۰ کیلویی (سنگین) تولید می‌شد، امروزه کارخانه جهان فولاد غرب، تیرآهن ۱۴ را در وزن ۱۳۰ کیلویی در بازار ارائه و عرضه می‌کند.

تیرآهن سایز ۱۴ این کارخانه در مقایسه با برند ذوب آهن (اصفهان) اختلاف وزن ۲۵ کیلوگرمی دارد و در واقع سبک‌تر است. منظور از اختلاف وزن تفاوت در ضخامت بال، ارتفاع و ضخامت جان تیرآهن‌های تولیدی دو برند است.

مجتمع فولاد غرب کرمانشاه از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی است که محصولات تولیدی این کارخانه به محبوبیت خاصی بین مصرف کنندگان دست یافته است.

اولین فاز این مجموعه فولادی در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. این مجتمع از مجهزترین سیستم‌های روز دنیا به منظور تولید محصولات فولادی مانند تیرآهن، نبشی و ناودانی استفاده می‌کند.

از قیمت آهن اطلاع پیدا کنید.

در حال حاضر این کارخانه تولیدی ظرفیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار تن در سال دارد. این کارخانه برند خود را بر روی تمامی محصولات حک می‌کند، که نشان دهنده اصالت کالای تولیدی توسط این مجموعه دارد.

تیرآهن از جمله پروفیل‌های مهم در زمینه صنعت ساختمان به شمار می‌آید. ارتفاع تیرآهن‌های معمولی عرضه شده ۸۰ تا ۶۰۰ میلی‌متر است. از جمله موارد استفاده آن می‌توان به کاربرد آن در خرپاها، ستون‌ها، بیم‌ها، پل‌های لانه زنبوری و ستون‌ها اشاره کرد.

قیمت میلگرد را بدانید